Va skönt!

Idag är det lördag, vilket betyder att om tre dagar börjar skolan. Skolan betyder mycket plugg och för att Emma ska orka plugga så måste hon ställa tillbaka sin dygnsrytm. Inga sena nätter och inga långa sovmorgonar till tolv :(... Men nu ska Emma sluta prata om sig själv i tredjeperson och berätta lite om hennes vardag :D (YAY). 

Jag har storstädat och möblerat om i mitt rum - det blev förträffligt bra, om jag får säga det själv. 
Jag är nu klar med min penicillinkur så imorgon ska jag äntligen börja träna igen... inte för att jag har saknat det egentligen - känner mig grymt seg och min julmage som jag inte trodde kunde växa något mer har blivit större xD Men under julen ska man lägga på några kilon så man får motivation och tränar ännu hårdare... det är i alla fall vad jag säger till mig själv, medan jag sitter i min säng och vräker i mig pannacotta. När jag äter pannacotta så saknar jag bara Tildis - pannacotta är liksom våran thing. Så nu sitter jag här med min pannacotta och är deprimerad. Deprimerad över min julmage och att min lilla Tildis inte är och uppmuntrar mig under min nu patetiska stund. 



Bjuder på en bild som jag snott från matildas blogg. 

Peace homies 

Kommentarer
Postat av: Tildis

Puss på dig Emmis! Pannacottakväll snart igen? Yao ;) <333

2012-01-07 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0