TJOHO!

Eftersom jag började med en hälsningsfras så skippar jag den här nere, fast jag brukar kanske inte säga hej i början av mina inlägg... aja nu har jag i alla fall sagt det så TJOHO på er alla små muppar! Idag har varit en sån där lycklig/skrämmande dag, den började med att jag vaknade upp hemma hos Adam - fast jag trodde att jag var hemma, vilket var riktigt spooky, efter någon minut insåg jag faktiskt att jag var hemma hos Adam. Efter att ha morgonmyst med Adde så tog jag tåget/bussen till skolan (jag är lite skum för jag tar tåget från hofors till sandviken sedan tar jag buss till gävle från sandviken. Det är mest för att jag tycker om att åka buss och för att inte komma föööör tidigt till skolan) där min första lektion bestod av naturvetenskaplig världsbild och meningen med livet (den passar mig för den är också lite skum). Resten av dagen flöt på och under hela engelskalektionen så låtsades jag vara Barack Obama och det var riktigt trevligt. Nu sitter jag här med Tildis och snackar massa strunt (hon är så störtskön att jag bara vill kittla henne under hakan) som man gör med en riktigt BFF. Snart ska tåget ta med mig hem till min lilla Addelito, the King of Kling och vi ska göra det vi gör bäst... jag tänker inte avslöja vad det är (mohahaha) men sluta tänka i dem banorna, det är inte pervert! 




See you later alligators!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0