Book frenzy!

Just nu har jag en läsperiod, under denna period så gör jag inget annat än läser. Den uppstod kanske just för att under julafton så fick jag ett antal böcker - jävligt bra böcker, som man inte kan lämna ifrån sig! Det har kommit så långt att jag inte längre finner tid till sömn. Sömn, som jag och andra runt mig behöver. Så nu har jag lagt upp ett schema som bestämmer när jag ska göra vad - schemat inkluderar just nu bara läsa, sova och gå i skolan. Förhoppningsvis kommer denna period gå över... eller kanske mildra. Tyvärr så är det ju så att jag har för många bra böcker som jag vill läsa, dessa böcker är: The hunger games (på engelska) geim och Dr. Jekull & Mr Hyde. Den sistnämna lades nyligen till på listan bara för att min jäkla klasskamrater vägrade avslöja vad den handlade... vilket resulterade i en nyfiken Emma! Sara var speciellt mystisk när hon vagt försökte berätta för restan av oss ovisa klasskamrater vad boken handlade om. Det hjälpte inte att resten av medlemmarna i hennes grupp skrattade lite hemlighetsfult efter hon avslöjade för oss andra ovetande att boken innehåller många twists and turns. Fan för dig Sara... fan för dig... SÅ det är därför även den boken nu ligger på min to read list. 

Men nu ska jag dra tillbaka och mysa ner mig i min stora säng och läsa lite om Rose och Lissa
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0