Dr. Adam K

Igår så var jag och mina små töntar till vänner i Gävle och åt tills vi dog, bowlade virtuellt och såg världens sorgligaste film EVER! TISDagen började med att simma med Sara och Matilda. Dock så simmade vi max 15 längder på 30 minuter, det passade mig bra för mina halsmandlar har börjat svullna upp till fina röda golfbollar igen (hehehe) och jag har hört att man inte ska träna när man har ont i halsen. Den informationen fick jag från doktorn Adam K. Efter den våldsamt jobbiga simningen så gick vi till rese, mötte sorken och tjuvåkte tåg till Gävle. Filmen som vi såg var ca 2,5 h lång, men hur bra som helst! Jag grät typ genom hela sista timmen av filmen som för övrigt heter War Horse... 

Efter filmen följde jag med Tildis hem. Vi skulle se skräckfilm, men det hela slutade med att jag somnade efter typ tio minuter (jag skyller på min feberkropp och mina halsmandlar... hehehe). Men sorry Matilda! Vi ska göra om det. PÅ RIKTIGT!

PS, Lina (min syster) säger att Jimmy är snyggast i BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0