Buuuuurrr

Det är kallt idag, det har varit kallt hela helgen. Det märkte jag i lördags när jag skulle gå ut och gå med Amanda. Jag satte på min hur mycket kläder som helst för att inte frysa, men vet ni vad? Jag frös i alla fall!!!! Det gjorde nog inte Amanda, hon hade täcke på täcke och värsta varm sparkdräckt. Hon somnade till och med innan jag hade gått utanför dörren, så jag kunde ju ha stannat kvar inne i värmen, men nej nej. Ett tecken på kallheten var att när jag gick utanför dörren så blev hela min halsduk och mitt hår som inte var innanför halsduken helt vitt och frostigt. Det var coolt men samtidigt läskigt.

Kommentarer
Postat av: julia

AHAHAHAHAHA, jag dör. dör

trodde du menade Amanda Saari xD åååh, så komiskt.

2012-02-07 @ 21:13:38
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0