Vattendroppar

Jag har tänkt mycket på vädrets effekt på oss människor, mitt humör ändras oftast efter vilket väder det är.


"Jag cyklade en bra bit till mitt förra arbete och var inte typen som stannade hemma även fast det regnade." I mitt personliga brev skryter jag om att vädret inte påverkar mina val, om jag har bestämt mig för att göra någonting en dag och det regnar så gör jag det i alla fall. Envishet är en bra egenskap, men det kan ju gå till överdrift ibland. Som idag när jag trostade vattendropparna som föll ner från himmelen och inte tog med ett paraply för igår när jag tittade på vädret så skulle det vara sol och när det är sol behöver man fan inget paraply!




Regn är ju mysigt, men bara om man får hålla sig inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0