Presentation

Jag var visst lite väl ivrig när det kommer till bloggandet och glömde att skriva den
obligatoriska presentationen, men nu kommer den. Mitt namn är Emma och har aldrig haft nått smeknamn, i alla fall inget som har hållit sig kvar. Jag bor för tillfället i en utby till en håla som någon kanske känner igenom som Hofors och om jag mot förmodan kommer skriva någonting om detta ställe kommer jag att ersätta dess äkta namn med ”hålan”. Dagarna spenderar jag oftast i skolan, eftersom jag är en pluggis som min kära väl Julia påpekade i sin blogg måste jag leva upp till denna status. Det är också därför jag skapade
den här bloggen, för att vår svenska/engelska/kontaktlärare beordrade oss till det.


  

 

Här är en gullig bild på min fina lilla klass :)



Bloggen kommer att innehålla olika inlägg som inte alls kommer ha med varandra att göra. För att ni inte ska bli förvirrade så ska jag försöka att strukturera upp det hela, även fast det inte ligger i min natur, jag kan alltid ursäkta mig med min oerfarenhet inom bloggvärlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0