Inte min dag...

Idag känns det som allt kommer att gå fel - vilket i princip det redan har gjort. Det vilar en förbannelse över den här dagen och mig speciellt. Jag vaknade upp stressad hemma hos Adam och ska klä på mig snabbt, genast märker jag att min väska inte är i hans rum och inte heller i resten av nedervåningen. HAN HAR ALLTSÅ INTE TAGIT IN MIN VÄSKA SOM JAG BAD HAN ATT GÖRA. Så jag tar han nyckar och trycker på en av dem två knapparna, jag menar om chansen är 50/50 så måste jag nästan trycka rätt - det gör jag dock inte, så bilen börjar tjuta! Men snabbtänkt som man är så låser man upp hela bilen, tar ut väskan och tänker att dagen kan inte bli värre än så här. FEL! På tåget så läser jag ut min bok och blir så grymt besviken på slutet att jag inte vet vart jag ska ta vägen...! Det är överdrivet många lektioner till vi får lunch och när vi väl är där så säger TANTEN att maten är slut, SLUT!! Inventering på coop idag också, vilket jag verkligen inte orkar för jag är så grymt trött och så sjukt seg i huvudet...

Farväl och må ni aldrig uppleva förbannelsens fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0