erkänn coolt?

Jag sitter just nu på min säng och försöker att skriva en sammanfattning till NK läxförhöret, medan så sappar jag runt bland alla låtar på min datorn och så snubblade jag över en låt av Laleh. Låten var "mamma" som jämt får mig att tänka på pappa, ironiskt nog, som alltid finns där men ändå inte...
Jag kom ihåg när jag och mamma var på en spelning med Laleh, det var så mysigt och även fast jag inte kände någon annan där förutom mamma så uppstod en sån samhörighet. Alla sjöng med, alla applåderade, alla skrattade och alla grät tillsammans. Det var den underbaraste konsterten jag har varit på, för att hon sjöng bara till mig men samtidigt också till alla andra, ingen var utelämnad, ingen var ensam. "Mamma" får mig att tänka på den konserten och på att vi egentligen aldrig är ensamma även fast det kan kännas så ibland.
Erkänn coolt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan fåne! :D vilken fin blogg du har mihihihihihi :3

2011-09-14 @ 09:26:05
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0