Bryta rutiner!

Jag brukar hålla mina rutiner och oftast ser mina torsdagar ut som alla andra torsdagar, det kanske låter lite segt och tråkigt, men jag gillar faktiskt att veta vad man ska göra om dagarna. Idag blev det dock en annorlunda torsdag och jag kom på mig själv med att gilla att bryta på mina rutiner. Dagen började relativt normalt med att ha sovmorgon och sen skola, men istället för att ta tåget hem med Erika så stannade jag var med några av mina kära klasskamrater och åt kinabuffé. Efter ha ätit så mycket att magen nästan höll på att spricka så åkte jag hemåt, men så ringer Adam och säger att vi ska till Sandviken och kicka på soffer (han behöver ju självklart min soffexpertis). Dock var den resan lite onödig då vi efter ungefär en kvart åkte tillbaka till Hofors för att alla soffor var för hårda (enligt mig). För att slippa träna i helgen så trostade jag mina trötta ben och begav mig till gymmet, som tur var så blev jag pigg så fort jag satte in hörlurarna och tryckte fram första bästa powerlåt. 
Jag vet att det är jobbigt att träna, men jag vet också att jag har blivit beroende av känslan efter träningen...

Kommentarer
Postat av: Erika

Aldrig vila! stod det på snubben som stammars tröja för nån dag sen på gymmet. Det gäller oss också söta vännen :)

2011-09-23 @ 08:22:08
URL: http://erikasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0