Så jävla typiskt!

När man har lov så ska man vara frisk och glad.... men det får ju självklart inte jag. Efter två sömnlösa nätter så ringde jag hälsocentralen och efter doktorbesöket fick jag iaf lite medicin så nu blir jag väl i alla fall ordentligt frisk för en gång skull. 

Men lite roligt har jag haft i veckan,  i måndags så svängde Adam och jag förbi matilda för att sedan fara vidare till valbo. Det var en effektiv dag och både jag och hon tjänade massa pengar på att köpa billiga kläder :P Adam hade dock inte alls lika roligt som oss... men vilken kille gillar att shoppa, definitivt inte Adam (hahaha). Eller jooo han tycker om att gå på media markt och elgiganten och det fick han, så mot slutet av dagen hade också han tjänat lite pengar. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa spirit bound - en bok jag fick i julklapp. Håll tummarna att jag blir frisk snart, jag kan behöva det. 

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0