Pantertanter!

Idag hade vi (några kompisar och jag) pensionärskväll då vi satt och drack te, spelade spel och pratade strunt. Det var fett roligt, men jag hade lite problem med att agera tant på grund av mitt ungdomliga ordföråd, så därför utnämndes jag till badass-tant som liksom försökte hålla sig kvar i ungdomen. Men också för att jag lätt kommer bli tanten som knuffar barn på gatan och tvingar ungdomarna ge mig min plats på bussen. Sara, fånig som hon är, blev pantertanten (smått hysterisk och med åsneryck), Matilda blev den senila tanten (fråga mig inte varför) och Julia som såg smått hysterisk ut blev den hysteriska tanten helt enkelt. Nu har vi bestämt oss för att forsätta med denna orginella tradition och att vi minst en gång i månaden har en temakväll där vi spelar sällskapsspel och har allmänt roligt! Längtar redan till nästa gång då vi ska ha Harry P-kväll!

Tittade på kissies blogg (döm mig inte) och hittade ett roligt litet citat som lyder: I´m on a seafood diet, I see food and I eat it! jag tror att det ska bli min livsfilosofi! - förstår dock inte varför kissie hade den på sin blogg, hon följer nog den inte. Om hon gör det så måste hon vara blind eller nått... för som jag förstår det så äter inte hon så mycket... Äsch, nu ska jag nog försöka sova lite för imorgon ska jag vara grymt effektiv, men också hinna med att mysa med min goa Adam <3.

Godnatt mina älskade bloggläser (gosigos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0